october, 2023

16oct17:3023:00Jak prodávat (na) vlastní trikoCzechCrunch konference

more

Event Details

Dlouhodobý trend v e-commerce, kdy se výrobci snaží obejít prostředníky a své zboží nabízí zákazníkům napřímo. To je D2C. Globálními průkopníky jsou Apple či Nike, příklady ale najdeme i u nás. Kdy dává smysl, aby se značka pustila do přímého prodeje? A jak ho kombinovat s dalšími obchodními kanály?

 

S našimi hosty se pobavíme například o tom, co obnáší přímý prodej a proč může dávat strategický smysl, i když se nám to ze začátku nezdá. Probereme i jak nejlépe začít a jakým chybám se raději vyhnout. O své cenné zkušenosti se podělí známí čeští hráči na poli e-commerce, inspirujte se od těch nejlepších.

Pro koho je event určený?
· Výrobce, kteří již své zboží online prodávají nebo o tom přemýšlejí.
· E-shopy s vlastními privátními značkami či s plány na jejich zalistování.
· Zástupce firem z oddělení produktu, marketingu či salesu, kteří mají na starosti a řeší přímý prodej nebo rozvoj privátních značek.

Co si odnesete?
· Přímé zkušenosti zástupců českých výrobců, pro něž je online hlavním prodejním kanálem s tržbami v desítkách až stovkách milionů korun.
· Inspiraci pro nastavení strategie a její správné implementace v rámci produktového, marketingového a obchodního rozvoje s potenciálem podpořit další růst.
· Odpovědi od spíkrů z osobních rozhovorů během networkingu, který se koná po skončení panelových diskusí a přednášek.

Tento event je součástí série E-commerce

Time

(Monday) 17:30 - 23:00

Location

Spojka Events

Pernerova 697/35

Organizer

CzechCrunchinfo@cc.cz

Comments

Comments are closed.