october, 2023
16oct17:3023:00Jak prodávat (na) vlastní trikoCzechCrunch konference
Event Details
Dlouhodobý trend v e-commerce, kdy se výrobci snaží obejít prostředníky a své zboží nabízí zákazníkům napřímo. To je D2C. Globálními průkopníky jsou Apple či Nike, příklady ale najdeme i u
more
Event Details
Dlouhodobý trend v e-commerce, kdy se výrobci snaží obejít prostředníky a své zboží nabízí zákazníkům napřímo. To je D2C. Globálními průkopníky jsou Apple či Nike, příklady ale najdeme i u nás. Kdy dává smysl, aby se značka pustila do přímého prodeje? A jak ho kombinovat s dalšími obchodními kanály?
S našimi hosty se pobavíme například o tom, co obnáší přímý prodej a proč může dávat strategický smysl, i když se nám to ze začátku nezdá. Probereme i jak nejlépe začít a jakým chybám se raději vyhnout. O své cenné zkušenosti se podělí známí čeští hráči na poli e-commerce, inspirujte se od těch nejlepších.
Pro koho je event určený?
· Výrobce, kteří již své zboží online prodávají nebo o tom přemýšlejí.
· E-shopy s vlastními privátními značkami či s plány na jejich zalistování.
· Zástupce firem z oddělení produktu, marketingu či salesu, kteří mají na starosti a řeší přímý prodej nebo rozvoj privátních značek.
Co si odnesete?
· Přímé zkušenosti zástupců českých výrobců, pro něž je online hlavním prodejním kanálem s tržbami v desítkách až stovkách milionů korun.
· Inspiraci pro nastavení strategie a její správné implementace v rámci produktového, marketingového a obchodního rozvoje s potenciálem podpořit další růst.
· Odpovědi od spíkrů z osobních rozhovorů během networkingu, který se koná po skončení panelových diskusí a přednášek.
Tento event je součástí série E-commerce
Time
(Monday) 17:30 - 23:00
Organizer
CzechCrunchinfo@cc.cz
Comments are closed.