CzechCrunch
info@cc.cz
Events by this organizer
september
26sep17:3023:00Budoucnost práce: Bez kanceláří?CzechCrunch konference

Event Details
Produktivita, efektivita. Buzzwords, která neustále řešíme a hledáme na ně nejlepší techniky a procesy. Každá firma je ale jedinečná a potřebuje jiný přístup. Opravdu musíme všichni sedět v kancelářích?
more
Event Details
Produktivita, efektivita. Buzzwords, která neustále řešíme a hledáme na ně nejlepší techniky a procesy. Každá firma je ale jedinečná a potřebuje jiný přístup. Opravdu musíme všichni sedět v kancelářích? Jsme schopni dělat kreativní projekty remote? Jde budovat firemní kultura, když se s kolegy denně nevidíme? A nezvládli bychom to vše už za čtyři místo pěti pracovních dnů? O tom všem bude řeč s lidmi, kteří tyto problémy řeší denně.
Pro koho je event určený?
- People First jsou eventy pro všechny, kteří věří myšlence, že spokojení lidé vybudují skvělé firmy. Jsou pro ty, kteří pracují s lidmi, vedou týmy a chtějí se v této v oblasti zlepšit či nabrat moderní trendy a přístupy.
Co si odnesete?
- Zjistíte, kde děláte největší chyby, když přemýšlíte o tom, jestli mít lidi v kanceláři, nebo doma.
- Na čem je nejdůležitější trvat, pokud chcete, aby remote nebo hybridní model fungoval.
- Pro koho je rozhodně nejlepší se nadále stýkat v kancelářích.
- Jestli je vaše firma připravená zavést čtyřdenní pracovní týden.
- Jak zaměstnancům pomoct v tom být produktivnější a jak bude vypadat práce v budoucnosti.
Tento event je součástí série People First
Time
(Tuesday) 17:30 - 23:00
october
16oct17:3023:00Jak prodávat (na) vlastní trikoCzechCrunch konference

Event Details
Dlouhodobý trend v e-commerce, kdy se výrobci snaží obejít prostředníky a své zboží nabízí zákazníkům napřímo. To je D2C. Globálními průkopníky jsou Apple či Nike, příklady ale najdeme i u
more
Event Details
Dlouhodobý trend v e-commerce, kdy se výrobci snaží obejít prostředníky a své zboží nabízí zákazníkům napřímo. To je D2C. Globálními průkopníky jsou Apple či Nike, příklady ale najdeme i u nás. Kdy dává smysl, aby se značka pustila do přímého prodeje? A jak ho kombinovat s dalšími obchodními kanály?
S našimi hosty se pobavíme například o tom, co obnáší přímý prodej a proč může dávat strategický smysl, i když se nám to ze začátku nezdá. Probereme i jak nejlépe začít a jakým chybám se raději vyhnout. O své cenné zkušenosti se podělí známí čeští hráči na poli e-commerce, inspirujte se od těch nejlepších.
Pro koho je event určený?
· Výrobce, kteří již své zboží online prodávají nebo o tom přemýšlejí.
· E-shopy s vlastními privátními značkami či s plány na jejich zalistování.
· Zástupce firem z oddělení produktu, marketingu či salesu, kteří mají na starosti a řeší přímý prodej nebo rozvoj privátních značek.
Co si odnesete?
· Přímé zkušenosti zástupců českých výrobců, pro něž je online hlavním prodejním kanálem s tržbami v desítkách až stovkách milionů korun.
· Inspiraci pro nastavení strategie a její správné implementace v rámci produktového, marketingového a obchodního rozvoje s potenciálem podpořit další růst.
· Odpovědi od spíkrů z osobních rozhovorů během networkingu, který se koná po skončení panelových diskusí a přednášek.
Tento event je součástí série E-commerce
Time
(Monday) 17:30 - 23:00